Zrujnowany przemysł, bezrobocie, gigantyczne  długi
Lepszy Gierka  prl, niż Tuska III RP, czyli  prl drugi
Zrujnowany przemysł, bezrobocie, gigantyczne długi Lepszy Gierka prl, niż Tuska III RP, czyli prl drugi
Janusz59Kepa Janusz59Kepa
932
BLOG

P.S. dla towarzysza Gierka

Janusz59Kepa Janusz59Kepa Polityka Obserwuj notkę 9

 Po raz n-ty podaję tu na S 24, że jestem jednym z ostatnich Polaków, którzy krzyczeliby  „komuno wróć”, gdyż od najmłodszych lat, od kiedy pojąłem co to jest „komuna” w sowieckim wydaniu i z sowieckiego nadania,  zawsze byłem przeciw i zawsze kiedy tylko miałem sposobność z tą komuną walczyłem.

 

Po raz kolejny również, porównując prl Gierka do III RP pod rządami Tuska, stwierdzam,  że pod każdym względem, Gierek był i lepszym gospodarzem i większym patriotą niż jest Tusk.

 

No i okazuje się, że jak zawsze i wszędzie,  Pan Premier Jarosław Kaczyński powiedział prawdę, że chociaż Gierek zadłużył Polskę podobnie chociaż na o wiele mniejszą kwotę niż Tusk i chociaż podobnie jak u Tuska, tak i wtedy wiele z tego długu zostało rozkradzione oraz zmarnotrawione na wtedy przestarzałe licencje, a dziś na wadliwe wykonane autostrady, lotniska czy stadiony.

 

To jednak wtedy, za Gierka, było widać te inwestycje takie jak w Gdańsku:  Rafineria, Port Północny, Lotnisko, obwodnica Trójmiasta, rozbudowa i unowocześnienie Stoczni Gdańskiej, a w Polsce rozbudowa wszystkich stoczni, hut, kopalni,  nowa Huta Katowice, FSM Bielsko, FSM Tychy, czy w stolicy:  Dworzec Centralny, Trasa Łazienkowska, Wisłostrada, i wiele,  wiele innych .



Dziś rządy Tuska z premedytacją niszczą to wszystko co nasi dziadowie , ojcowie i my sami, zwłaszcza w dekadzie Gierka właśnie wybudowaliśmy, a zostawiają po sobie jeszcze większe zadłużenie, olbrzymie bezrobocie, potężną emigrację oraz ... usterki i wielkie buble we wszystkim co do tej pory zrobili .

 

Pewnie,  że nie można porównywać Tuska z Gierkiem ponieważ :

1. Gierek był komunistą, a Tusk jest liberałem

2. Gierek był patriotą Polskim i Śląskim, a dla Tuska, "Polskość to nienormalność", a przyznaje się co prawda do Kaszubów, ale On jest takim Kaszubem jak z koziej ... trąba .

3. Gierek zadłużał Polskę, ale i ją budował, a Tusk zadłuża Polskę  i rujnuje, niszczy gospodarkę, przemysł i rolnictwo

4. Gierek był internowany, a Tusk nigdy nie był zatrzymany nawet na 24 godziny , ani nawet na 15 minut .

 

5. Propaganda sukcesu czasów Gierka w porównaniu z propagandę sukcesu czasów Tuska, nazywaną z nowoczesna P(ija)R(em), pewnie  dlatego,  aby nie budziła złych  skojarzeń i porównań do czasów Gierka właśnie,  to stwierdzam, że zakłamanie i ... propaganda sukcesu zawarta w P(ija)R(ze) Tuska, wielokrotnie przebiła propagandę sukcesu czasów Gierka .

 

A teraz na koniec dlaczego to P.S. dla towarzysza Edwarda ?.

 

Przepraszam będzie trochę prywaty , Byłem w tym tygodniu na pogrzebie Teścia, mojego Szwagra . Tam po skończonej uroczystości pogrzebowej podchodzi do mnie starszy z dwóch Synów mojego Szwagra i  się ze mną żegna . Ja się pytam, „dlaczego się ze mną żegna, skoro jest jeszcze stypa” ?. A On mi odpowiada, „wujek dopiero od 2 tygodni pracuję, muszę wracać do pracy, ale i tak się cieszę, że mogłem być na mszy pogrzebowej i na cmentarzu”.

 

Też straciłem Dziadka …, za rządów komuny. Chyba jest jakieś „Prawo Pracy”, które mówi o „ustawowym dniu wolnym na okoliczność śmierci dziadków” ?.

 

Jak daleko zaszliśmy w tym „naszym równaniu do najlepszych” ?. Czy Polska pod rządami Tuska się rozwija czy może bardziej … zwija ?. Czy bliżej nam do rozwiniętych państw UE, której przecież jesteśmy członkiem czy może raczej doBurkina Faso ?.

 

W stanie wojennym na manifestacjach, wiecach i strajkach często krzyczeliśmy przeciw jaruzelskiemu taką rymowankę :

 

Wracaj Gierek będziem kwita

Lepszy złodziej niż bandyta

 

Pewnie dziś wypadało by ją sparafrazować na :

 

Wracaj Gierek będziem kwita

Lepszy złodziej niż grabarz Polski i bandyta

Zrujnowany przemysł, bezrobocie, gigantyczne  długi

Lepszy Gierka  prl, niż Tuska III RP, czyli  prl drugi

 

P.S.  Wiem Panie Moneta, że Edward Gierek nie żyje .

Rozwiń więcej... prawy i prawdomówny, otwarty na prawdę której niestety mniej jest wśród polityków rządzącej koalicji po- psl-rp-sld oraz w mediach tvn, polsat, gw, tok-fm, zet, itp niż w najbardziej czerwonych czasach komuny, a tuskowy pr jest przewyższa wielokrotnie gierkowską propagandę sukcesu !!!!!.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka