Żeby POLSKA była POLSKĄ, zgodnie z odwiecznym zawołaniem POLAKÓW - "BÓG - HONOR - OJCZYZNA"
Żeby POLSKA była POLSKĄ, zgodnie z odwiecznym zawołaniem POLAKÓW - "BÓG - HONOR - OJCZYZNA"
Janusz59Kepa Janusz59Kepa
817
BLOG

Na koniec (nie)rządów Tuska

Janusz59Kepa Janusz59Kepa Polityka Obserwuj notkę 5

                     W czasach gdy postkomunistyczno - libertyńskie (nie)rządy Tuska i Jego wiernych pretoian pospołu z barbarzyńcami od palikota i Millera niszczą Polskę pogrążając Ją w ogromnym chaosie gospodarczym i zadłużając do bajońskich kwot nas i naszych potomnych oraz a może przede wszystkim szargają wszystkie Narodowe Świętości i Bohaterów Narodowych, walcząc ordynarnym kłamstwem i hipokryzją ze wszystkim co Polskie, a w tym również, a nawet szczególnie z religią Rzymsko - Katolicką i z odwiecznym zawołaniem Polaków " BÓG - HONOR OJCZYZNA", w miesiącu maju 2013 roku, czyli ... początku - końca ( nie)rządów Tuska taki baner wymyśliłem i postanowiłem się nim z Wami podzielić - Janusz Kępa IV RP . 

Zobacz galerię zdjęć:

A tak wygląda mój baner na zdjęciu na którym jestem wraz z Panem Premierem Jarosławem Kaczyńskim i Panami Jaworskim i Śniadkiem
A tak wygląda mój baner na zdjęciu na którym jestem wraz z Panem Premierem Jarosławem Kaczyńskim i Panami Jaworskim i Śniadkiem

Rozwiń więcej... prawy i prawdomówny, otwarty na prawdę której niestety mniej jest wśród polityków rządzącej koalicji po- psl-rp-sld oraz w mediach tvn, polsat, gw, tok-fm, zet, itp niż w najbardziej czerwonych czasach komuny, a tuskowy pr jest przewyższa wielokrotnie gierkowską propagandę sukcesu !!!!!.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka