ŚWIĘTY JAN PAWEŁ II WIELKI
ŚWIĘTY JAN PAWEŁ II WIELKI
Janusz59Kepa Janusz59Kepa
336
BLOG

ŚWIĘTY JAN PAWEŁ II WIELKI

Janusz59Kepa Janusz59Kepa Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

 ŚWIĘTY JAN PAWEŁ II WIELKI

 

Mimo,  że  widziałem Jana Pawła II kilka razy, w tym nawet z bliska z odległości metra czy półtorej metra, to nigdy nawet nie dotknąłem Świętego Papieża .  Ale za to byłem,  aż dwa razy dzięki niestety już dziś śp. Ks. Prałatowi Stanisławowi Dułakowi,  z wizytą u Ks. Kardynała Karola Wojtyły i wtedy miałem zaszczyt ściskać dłoń tego Wielkiego Człowieka, Polaka i Kapłana . A było to w lutym 1977 i 1978 roku, czyli dokładnie na osiem miesięcy przed wyborem Kardynała Wojtyły na Stolicę Piotrową .  Potem już u Jego następcy byłem dwa lub trzy razy w tym raz tydzień po I Pielgrzymce do Polski Jana Pawła II i … stałem w oknie Pałacu Arcybiskupiego  w Krakowie,  przy Franciszkańskiej 3, w którym stał Papież, a nawet robiłem zdjęcia zarówno okna , ale i przede wszystkim Kardynała, a wtedy jeszcze Arcybiskupa  Franciszka Macharskiego . Kończę te przydługie wspominki, w których jak zwykle chwalę się że dotykałem i ściskałem dłoń Świętego, wtedy jeszcze Kardynała Karola Wojtyły, a z drugiej strony trochę żal, że nie dotykałem, mimo bliskości ŚWIĘTEGO JANA PAWŁA II .

GAUDE MATER POLONIA, CIESZ SIĘ MATKO POLSKO, PONIEWAŻ JUŻ ZA PARĘ GODZIN NAJWIĘKSZY Z POLAKÓW, KAROL WOJTYŁA, CZYLI PAPIEŻ JAN PAWEŁ II,  ZOSTANIE UZNANY ŚWIĘTYM KOŚCIOŁA POWSZECHNEGO .

CHWALĘ CIEBIE PANIE BOŻE I UWIELBIAM, I DZIĘKUJĘ ZA KAROLA WOJTYŁE I ZA TO, ŻE DANE MI BYŁO ŻYĆ W CZASACH KIEDY STOLICY PIOTROWEJ NA WATYKANIE  PRZEZ 27 LAT WŁAŚNIE ON PRZEWODZIŁ !!!

DZIĘKUJĘ CI PANIE BOŻE ZA KAROLA WOJTYŁĘ, KAPŁANA, BISKUPA, KARDYNAŁA,  A W KOŃCU PAPIEŻA JANA PAWŁA II, ZA TO ŻE BYŁ ON POLAKIEM I ZA TO … ŻE JA RÓWNIEŻ JESTEM POLAKIEM  !!!  

Zobacz galerię zdjęć:

ŚWIĘTY JAN PAWEŁ II WIELKI
ŚWIĘTY JAN PAWEŁ II WIELKI ŚWIĘTY JAN PAWEŁ II WIELKI ŚWIĘTY JAN PAWEŁ II WIELKI ŚWIĘTY JAN PAWEŁ II WIELKI

Rozwiń więcej... prawy i prawdomówny, otwarty na prawdę której niestety mniej jest wśród polityków rządzącej koalicji po- psl-rp-sld oraz w mediach tvn, polsat, gw, tok-fm, zet, itp niż w najbardziej czerwonych czasach komuny, a tuskowy pr jest przewyższa wielokrotnie gierkowską propagandę sukcesu !!!!!.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo